2020. április 12.

Húsvéti reggeli - Easter brunch

Nem hagyhattam ki...
'Can't miss it...

A hagyományos sonka és főtt tojás zöldségekkel/Traditional ham and hard boiled eggs with veggies,
hagyományos húsvéti fonott kalács/traditional Easter braids (lásd lejjebb/see below)
tojáskrém/egg spread
medvehagymás túrókrém/quark spread with ramsons (Allium ursinum) (lásd lejjebb/see below)
húsvéti tzatziki/Easter tzatziki (lásd lejjebb/see below)
és a kedvenc sütim/and my favourite cake.


 Medvehagymás túrókrém

15 dkg túró
5 dkg puha vaj
1 teáskanál magos dijoni mustár
só, frissen őrölt bors
egy csokor medvehagyma (kb. 20 levél)

Egyszerűen csak turmixoljuk egyneműre.

Quark spread with ramsons

150 g quark
50 g soft butter
1 teaspoon Dijon mustard
salt, freshly ground black pepper
a bunch of ransoms (about 20 leaves)

Simple just mix all the ingredients with a mixer.

Húsvéti tzatziki

Hagyományosan a tzatzikit uborkából készítik és fokhagymával ízesítik. A medvehagyma fokhagymás íze és a retek teszi húsvétivá ezt az egyszerű receptet.

Hámozzuk meg és reszeljük le a retket, amit keverjünk el paróra vágott medvehagymával, görög joghurttal, valamint sóval és őrölt feketeborssal.

Tzatziki is made from cucumber and seasoned with garlic. The garlic-like taste of ransoms and radishes transform this simple recipe for an Easter recipe.

Peel and grate the radishes and squeeze out the liquid with a kitchentowel. Combine radish with finely chopped ransoms, Greek yogurt, salt and ground black pepper.


Húsvéti fonott kalács

Ezt a receptet használtam, amiben megdupláztam a cukor mennyiségét, adtam hozzá reszelt citromhéjat. A tésztából hosszú rudakat formáztam és 3-3-t összefontam.


Traditional Easter braids
I used this recipe with double sugar and the zest of 1 lemon in the dough. I formed long stripes from the dough and intertwined 3-3 of them.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése